- Καινούργιοι υπέρηχοι
- Ανακατασκευασμένοι υπέρηχοι
- Εξοπλισμός ιατρείου
- Είδη ανά ειδικότητα
- Ποιοι είμαστε
- Επικοινωνία
Πληροφορίες για την εγγύηση των προϊόντων
Όλα τα προϊόντα της εταιρείας Ιπποκράτης Α.Ε. Ιατρικά Μηχανήματα διαθέτουν εγγύηση καλής λειτουργίας, είτε πρόκειται για καινούργια είτε για μεταχειρισμένα. Στα καινούργια μηχανήματα το χρονικό διάστημα ορίζεται από τον εκάστοτε επίσημο κατασκευαστή και ορίζετε ως εργοστασιακή εγγύηση. Στα μεταχειρισμένα μηχανήματα η εγγύηση καλής λειτουργίας ορίζετε κυρίως βάση της παλαιότητας του εκάστοτε εξοπλισμού. Παρόλα αυτά, όπως ισχύει για κάθε σύστημα που προμηθεύουμε, όλα τα μηχανήματα μας περνούν από εκτεταμένο έλεγχο για να βεβαιωθούμε ότι τα πάντα πληρούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή πρωτού την τελική τους παράδοση .
Τι καλύπτει η εργοστασιακή εγγύηση:
Η εγγύηση καλύπτει κάθε βλάβη, η οποία προέρχεται από υπαιτιότητα του κατασκευαστή λόγω ελαττωματικού υλικού. Σε αυτή την περίπωση, η διαπίστωση της βλάβης γίνεται από την κατασκευάστρια εταιρεία ή από τον επίσημο αντιπρόσωπό της (ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ Α.Ε.) και η βλάβη αντικαθίσταται ή επισκευάζεται δωρεάν.
Γενικά ο πελάτης υποχρεούται να συμμορφώνεται πλήρως με τις εκάστοτε υποδείξεις του κατασκευαστή (διαβάζοντας αναλυτικά το εκάστοτε εγχειρίδιο χρήσης). Κατά το χρόνο της εγγύησης, μοναδικός υπεύθυνος για την συντήρηση και έλεγχο του εξοπλισμού είναι εξειδικευμένος τεχνικός της εταιριας μας, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί κατάλληλα.
Τι δεν καλύπτει η εγγύηση:
Η εγγύηση δεν καλύπτει κανένα απά τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών (πχ. ηλεκτρόδια, καλώδια ασθενών-ρεύματος- διασύνδεσης με οθόνη/υπολογιστή, φουσκάκια και μανταλάκια καρδιογράφου, μπαταρίες μιας χρήσης, λάμπες, led κ.λ.π.) και εφόσον αυτά στην αρχική τους κατάσταση και παράδοση ήταν λειτουργικά. Επίσης η εγγύηση δεν καλύπτει:
Ιατρικά Έπιπλα:
Σημείωση: Η εγγύηση καλής χρήσης αφορά τον εκάστοτε εξοπλισμό και όχι την επίσκευψη τεχνικού ή τη μεταφορά του. Αν ο πελάτης επιθυμεί να μην χρεωθεί την επίσκεψη του τεχνικού, ούτε την μεταφορά του προϊόντος, μπορεί φροντίσει να αποστείλει το προϊόν με δική του μέριμνα στο εκάστοτε τμήμα service της εταιρείας μας. Τέλος κατά τη διάρκεια της εγγύησης o πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα μετάβασης και διαμονής του τεχνικού, στην περίπτωση που αποδειχθεί είτε ότι η βλάβη είναι εκτός εγγύησης (για όλους τους παραπάνω λόγους) είτε όταν δεν υφίσταται βλάβη.